<data:blog.pageTitle/>

This Page

has moved to a new address:

http://www.retetedesuflet.ro

Sorry for the inconvenience…

Redirection provided by Blogger to WordPress Migration Service
Cooking with my soul: Cadouri de vara / Summer Giveaway

Cooking with my soul

17 iul. 2013

Cadouri de vara / Summer Giveaway



Dragii mei, de mult nu v-am mai multumit pentru fidelitatea si dragostea cu care ma inconjurati zi de zi. Pe pagina de facebook sunteti peste 4000, prin Google Friend Connect ma urmariti peste 350, multi comentati zilnic si sunteti la curent cu fiecare reteta. Si pentru asta va sunt recunoscatoare. Pentru ca, sa stiti, un blogger culinar asa micut ca mine prin asta creste mare: prin comentariile voastre :)

O parte din cadouri sunt oferite in colaborare cu Coffestore, magazinul cu doi "f" si un "e" cum se prezinta chiar el. Eu am avut ocazia sa testez cafeaua de la ei si pot sa va spun ca pentru un gurmand al cafelei asa ca mine, a fost o incantare. Fie ca vreti Julius Meinl, Lavazza, Illy sau Segafredo, gasiti acolo marcile cele mai importante si aromate de cafea. Sunt cafele adevarate, care nici nu se compara cu ce puteti gasi prin hipermarketuri.

 Dar sa trecem la cadouri:

1) Doua cani de cafea Julius Meinl. Pentru a va inscrie la acest cadou trebuie sa dati like paginii de facebook Coffestore



2) Doua pahare de ceai + o cutie de ceai Julius Meinl. Pentru a va inscrie la acest cadou trebuie sa dati like paginii de facebook Coffestore


3) Un set de condimente care cuprinde : anason stelat, chimion, allspice + un set de sare si piper



4) Un set de cutite de taiat branza



5)  O carte de bucate "Redescoperiti Secretele Bunicii"



6) Un set pentru cupcakes  format dintr-o tava din silicon si multe hartiute pentru cupcakes






Care sunt conditiile de participare? Pe langa cele de la cadourile 1 si 2, lasati aici un comentariu in care sa-mi spuneti la care cadou va inscrieti. Poate fi unul, doua, sau toate sase.
Si, cum mie imi place tare mult cafeaua, va rog sa-mi lasati in comentariu si o reteta de facut cafeaua (daca aveti vreuna mai speciala) sau o reteta de bautura cu cafea care va place. Si nu uitati sa lasati si un nume + un mod in care sa dau de voi in cazul in care castigati.

Inscrierea pentru cadouri are loc intre 17 si 29 iulie. Tragerea la sorti va avea loc pe 30 iulie.
Cadourile vor fi trimise doar pe teritoriul Romaniei.

Hugs dragilor si succes :)


30 iulie 2013

Va multumesc din toata inima pentru ca v-ati inscris atat de multi si pentru cuvintele frumoase pe care le-ati scris. Am aflat cateva reteta super de si cu cafea, pe care sa fiti siguri ca o sa le pun in practica. Dar sa nu va mai tin in suspans si sa vedem cine au fost norocosii (si eu sunt curioasa)

Pentru CADOUL 1 (setul de cani) v-ati inscris 39. Sa vedem cine e norocos ... numarul 9, adica Simona (Gradinita Fluturasilor Talentati). Felicitari!

Pentru CADOUL2 (setul de pahare + ceai) v-ati inscris 46. Sa vedem cine e norocos ... numarul 30, adica Anda Baldau. Felicitari!

Pentru CADOUL3 (condimentele) v-ati inscris 46. Sa vedem cine e norocos ... numarul 35, adica Ioana A. Felicitari!

Pentru CADOUL4 (cutite branza) v-ati inscris 44. Sa vedem cine e norocos ... numarul 19, adica Gabriela Moraru. Felicitari!

 Pentru CADOUL5 (carte de bucate) v-ati inscris 42. Sa vedem cine e norocos ... numarul 10, adica Elena (Sarea-n bucate). Felicitari!

 Pentru CADOUL6 (set cupcakes) v-ati inscris 46. Sa vedem cine e norocos ... numarul 21, adica Cris1teodora. Felicitari!


Pe cei care mi-au lasat o adresa, ii voi contacta eu.
Oricum, voi avea nevoie de la toti cei 6 castigatori de un mail cu numele complet si adresa completa (in Romania) la adresa de mail cookingwithmysoul@gmail.com
Cadourile nerevendicate pana pe10 august, vor fi trase la sorti din nou.

Va rog sa fiti ingaduitori cu mine, am unele probleme, asa ca voi putea trimite cadourile abia dupa data de 15 august. Va multumesc pentru ca ma intelegeti.





Etichete: , , , , , , , ,

91 comentarii:

  • All in!
    Mie cafeaua îmi place doar cu puțin lapte, deci n-am o rețetă de dat. În schimb uite ce bine merg biscuițeii ăștia :)
    http://bakingforcelebrity.tumblr.com/post/55103952043/rainbow-pinwheel-butter-cookies


    De Blogger Corina Pelmuș, La 17 iulie 2013 la 17:58  

  • Buna Brandusa! Felicitari pentru concurs! Il gasesc extrem de atractiv! ;)

    Ma inscriu la premiile 3,4,5 si 6. Trebuie sa recunosc ca premiul nr 4 imi face zdravan cu ochiul, dar nici celelalte nu sunt de lepadat :D

    Cat despre reteta mea speciala de cafea, sa fie o cafea buna, preparata de catre sotul meu (neaparat) si servita in compania lui :)

    De Blogger Svea, La 17 iulie 2013 la 18:18  

  • eu ma inscriu la toate,cafea eu nu beau,daca ar fi sa castig acea cana as face-o cadou mamei mele
    Meraoiu veronica este pagina mea de facebook

    De Blogger vero, La 17 iulie 2013 la 18:35  

  • Buna! Ma inscriu la cadourile 1,2,3 si 5. Cafeaua mie imi place mai mult s-o cumpar pt sotul meu, eu nefiind bautoare. O folosesc cu succes insa la tiramisu, unde aroma pe care o da e absolut dementiala. Multumim mult pt giveaway! Numele meu este Ioana Chilu, ma gasesti pe FB sub acelasi nume, te urmaresc de multa vreme. Ioana :)

    De Anonymous Ioana Chilu, La 17 iulie 2013 la 20:50  

  • cadou... cele doua pahare de ceai. + retete de cafea mi-ar placea si mie sa aflu.

    dana

    De Anonymous Anonim, La 17 iulie 2013 la 20:56  

  • Toate premiile sunt minunate,eu prepar cafeaua la ibric,reteta clasica.Multumesc si eu mult pentru tot,pentru toate retetele minunate!
    Pasarin Mihaela.

    De Anonymous Pasarin Mihaela, La 17 iulie 2013 la 21:07  

  • In primul rand vreau sa te felicit pentur tot ceea ce faci...Mi-ar placea mult cadoul cu numarul 6...O reteta mai speciala de cafea nu am. Eu nu beau, dar o mai pregatesc pentru ai mei in mod clasic: pun apa cu zahar in ibric, cand mai mai sa dea in clocot pun cafeaua o las sa se ridice o data, o iau de pe foc, iar o pun pana dse ridica, iar o iau de pe foc si o mai pun o data pe flacara.

    De Blogger Rocsy Ciobanu, La 17 iulie 2013 la 21:31  

  • Ce concurs dragut!! Nici nu stiu ce mi-as dori.. cred ca pe toate! :) S-o putea?! :))

    De Blogger Simona, La 17 iulie 2013 la 23:40  

  • Ivan Janeta
    E-mail:janeta_20072001@yahoo.com
    FB:Janeta Janet
    Ma inscriu pentru toate premiile.
    Reteta care imi place mie de cafea :Cafea mexicana
    Amestecarea ingredientelor inainte de a pregati cafeaua ii poate da o aroma mult mai intensa. Serveste o ceasca de cafea cu bucati generoase de ciocolata si zahar brun.

    Ingrediente:
    - 125 ml de cafea
    - 80 ml sirop de ciocolata
    - 1 betisor de scortisoara
    - 250 ml de lapte
    - 60 ml zahar brun
    - ¼ lingurita de nuscoara
    - 1 lingurita de vanilie

    Preparare:
    Combina cafeaua, scortisoara si nucsoasa inainte sa le pui pe foc. Intr-un alt vas topeste zaharul brun, siropul de ciocolata si laptele. Apoi toarna amestecul de zahar in cafeaua fierbinte si adauga vanilia.

    De Blogger Jane, La 18 iulie 2013 la 09:43  

  • Buna Brandusa ! Sper ca aici trebuie lasat commentul. Imi place cadoul care contine condimentele.Ca si reteta de cafea, imi place mult adaugand la expresso doua linguri de inghetata de vanilie si o lingurita crema de whiskey.
    Mihaela Soare, gustdivin@yahoo.com

    De Blogger Mihaela, La 18 iulie 2013 la 10:25  

  • Buna Brandusa! Ma inscriu pentru toate cele 6 cadouri. Preferata mea e cafeaua cu lichior de portocale (Maria Tereza).
    https://www.facebook.com/malina.mancas

    De Blogger Malina, La 18 iulie 2013 la 15:11  

  • aici, Mihaela. Succes :)

    De Blogger Unknown, La 18 iulie 2013 la 15:30  

  • Bine ca mi-ai spus ca te-ai inscris la cestile de ceai, xa altfel nu stiam care Dana esti ;) Succes!

    De Blogger Unknown, La 18 iulie 2013 la 15:31  

  • mmmm chiar ca merg la o cafeluta

    De Blogger Unknown, La 18 iulie 2013 la 15:32  

  • si mie tot cafeaua facuta de sotul meu imi place ;)

    De Blogger Unknown, La 18 iulie 2013 la 15:32  

  • Succes Vero :)

    De Blogger Unknown, La 18 iulie 2013 la 15:33  

  • Cu postarea asta aflu si eu ce multa lume nu bea cafea. Mie mi se parea ca Romania e o tara de cafegii :)) Succes Ioana

    De Blogger Unknown, La 18 iulie 2013 la 15:34  

  • Succes Mihaela :)

    De Blogger Unknown, La 18 iulie 2013 la 15:34  

  • Multumesc mult Rocsy. Succes si tie.

    De Blogger Unknown, La 18 iulie 2013 la 15:35  

  • :))) Toate mai? :P Sa te ajute norocul pentru macar unul.

    De Blogger Unknown, La 18 iulie 2013 la 15:36  

  • Multumesc pentru reteta :)Succes.

    De Blogger Unknown, La 18 iulie 2013 la 15:36  

  • Succes Malina :)

    De Blogger Unknown, La 18 iulie 2013 la 15:37  

  • În primul rând, vreau să te felicit! Te urmăresc zilnic și ți-am încercat foarte multe rețete! În ceea ce privește premiile, toate sunt minunate, așa că nu mă pot hotărî...mă încriu pentru toate :)Mulțumesc pentru concurs!

    De Anonymous Simona, La 18 iulie 2013 la 19:54  

  • Draga Brandusa cu drag ma inscriu la concursul tau as indrazni pentru toate cele 6 cadouri ,cafeluta mea preferata e cea la ibric clasica .
    Multumim pentru minunatele daruri.

    De Blogger Elena Maftei, La 18 iulie 2013 la 19:57  

  • Toate premiile sunt minunate ,dar m-as inscrie pentru pachetul de condimente.Beau zilnic cate o cescuta de cafea naturala ,la ibric ,dar vara imi place sa ma rasfat din cand in cand cu un cafe frappe http://weekendpassion.blogspot.ro/2013/06/cafe-frappe.html
    https://www.facebook.com/cercel.mihaela.3

    De Blogger Ecaterina Mihaela, La 18 iulie 2013 la 20:04  

  • Buna:) Daca ar fi sa ma pun in locul mamei mele, ti-as spune ca beau cafeaua oricum, oricand, (nu chiar oricat:)) ), doar cafea sa fie :) Eu in schimb, din pacate pentru mami ca nu are companie, nu beau cafea deloc dar imi place tare concursul asta :D Deci ma inscriu pentru 3, 4 si 6 :)

    De Blogger Unknown, La 18 iulie 2013 la 20:20  

  • ma inscriu si eu la toate premiile ca e tare greu sa ma decid la unul singur....cat despre cafea, eu personal o ador pe cea cu o lingurita de inghetata in ea ;)
    like fb: catalina elena

    De Blogger kata, La 18 iulie 2013 la 20:43  

  • buna Brandusa! eu nu beau cafea, in schimb sunt bautoare de ceai...asa ca mi-as dori premiile 2 si 4!
    adnia
    dia.daria@yahoo.com

    De Blogger dia, La 18 iulie 2013 la 21:08  

  • eu ma inscriu la 2(as vrea canile, deoarece beau mult ceai la lucru si chiar planuiam sa imi schimb cana, asadar as avea una acasa si una la serviciu) si 6, desi nici 1 nu mi-ar displace.cafeaua o beau simpla, fara zahar si lapte, deci o reteta anume nu am.
    multumesc.

    De Blogger anamaria, La 18 iulie 2013 la 21:14  

  • Ma inscriu pentru toate premiile.
    Mie imi place cafeaua ness.
    Numele meu e Venter Tunde.

    De Blogger Unknown, La 18 iulie 2013 la 21:28  

  • Toate cadourile sunt tentante,mai mult imi fac cu ochiul condimentele si cartea cu secretele bunicii dar nici cutitele nu sunt de ici de colea .Adica 3 ,4 si 5 :D
    Cafeau anoastra este cea la ibric musai ne incepem ziua cu o cafea aromata si buna ,nu specific marca.Iar daca vrem si mai mult rasfat mai punem 1 lingura de frisca in ceasca .Nimic mai mult .
    Te pup Brandusa !!!

    De Blogger Mirela, La 18 iulie 2013 la 22:36  

  • Buna!
    Ma inscriu si eu, insa nu ma pot decide la premiu, mi se par frumoase si foarte utile, asa ca ma inscriu pentru toate!
    Eu nu beau cafea,insa sotul meu imi mai adauga un strop de lapte cand vrea sa o imparta cu mine si atunci nu-l pot refuza!
    facebook bianca roxana anitei
    e mail biarox84@yahoo.it

    De Blogger Bianca Roxana, La 19 iulie 2013 la 00:26  

  • dascalu ioana dorina
    ma inscriu pentru toate cele 6 premii, cea mai buna cafea ramane tot ce-a facuta la ibric
    https://www.facebook.com/dascalu.ioanadorina

    De Anonymous Anonim, La 19 iulie 2013 la 07:25  

  • Dragut concursul :) Am dat like si share ca sa afle si altii :)
    Imi plac toate cadourile asa ca ma inscriu la toate ;)
    Insa la capitolul cafea stau mai prost....nu imi face bine sa beau cafea asa ca o evit.Dar din cand in cand mai beau fara cofeina si cu mult lapte. Ma rog,asta ar fi lapte cu cafea si nu cafea cu lapte :)

    De Anonymous Claudia, La 19 iulie 2013 la 09:06  

  • Buna, si eu ma inscriu pentru toate premiile, poate ma aleg cu unul din ele :D Nici eu nu consum cafea, dar o ador in prajituri, imi plac la nebunie tiramisu cupcakes ( am folosit reteta ta, o nebunie, le-as manca pe toate :D ) sau in varianta de tort cu pandispan de casa. Gabriela

    https://www.facebook.com/gabriela.moraru.7

    De Anonymous Anonim, La 19 iulie 2013 la 13:21  

  • Buna. Sunt bautoare de cafea, dar ca multe dintre fete nu am o reteta speciala. Ador cafeaua de weekend facuta de sotul meu. Bem numai cafea solubila Nesscafe Gold si in ultima perioada am incercat cafea Tchibo proaspat rasnita si am fost foarte incantata.
    Legat de premii, mi-as dori unul din cele 2,3,4,5,6.
    Mult succes pe mai departe iti doresc, Nicoleta Grofova
    nicoleta_popa2000@yahoo.com

    De Blogger Nicoleta Grófová, La 19 iulie 2013 la 21:48  

  • 1,2,3,6 - MICHAELA_CHERCIU@YAHOO.COM

    De Anonymous Anonim, La 19 iulie 2013 la 22:32  

  • 1,2,3,6 - o cafea deosebita MEINL!!! cu o cupa de inghetata amaretto se obtine affogado...hmmm

    De Anonymous mica, La 19 iulie 2013 la 22:34  

  • Buna, ma inscriu pentru cadoul 6. Prefer cafeaua fierbinte cu putin lapte.

    De Blogger Cris1teodora, La 20 iulie 2013 la 01:01  

  • Multumesc frumos, Simona. Spere ca ti-au placut retetele :)
    succes!

    De Blogger Unknown, La 20 iulie 2013 la 12:14  

  • Multumesc, Claudia. Succes!

    De Blogger Unknown, La 20 iulie 2013 la 12:19  

  • Cafea? Orice cafea beau. Dar imi place cafeaua cu cardamon facuta la ibric. Cardamonil il adaugam la final dupa ce punem cafeaua si sa vreo 2 clocote. Servita cu frisca sau putin lapte...mmm.
    Toate premiile sunt dragute. Nu stiu pe care sa il aleg, asa ca daca se poate ma inscriu la toate.

    Lili- lilimilit@yahoo.com

    De Blogger Liliana Toma, La 20 iulie 2013 la 12:41  

  • Ma inscriu la toate premiile, desi eu niciodata nu castig nimic:)
    Facebook-ul meu : Mihaela Mihai

    Desert preferat this:
    http://www.goodfood.ro/reteta/cafea-cu-inghetata-1156.html

    De Blogger Mihaela M, La 20 iulie 2013 la 14:18  

  • Buna ziua! Numele meu este Hangan Cornelia Mihaela, iar e-mailul meu este: ella_ella20082000@yahoo.com
    Felicitari pentru tot ceea ce faci si pentru retetele minunate cu care ne incanti privirea si papilele! Imi plac toate cadourile, deci ma inscriu la toate!
    Nu pot sa spun ca am o reteta speciala de cafea, dar imi place foarte mult cafeaua bombon, pregatita astfel: intr-un pahar/cana transparenta fac un expresso si pun in el 3 lingurite de lapte condensat. Inainte sa amestec si sa servesc, imi place sa privesc straturile formate (de lapte condensat si cafea)!

    De Anonymous Anonim, La 20 iulie 2013 la 16:15  

  • Buna Brandusa. Dupa ce am vazut consursul tau am incercat o reteta noua de cafea. A iesit delicioasa si de aceea iti atasez linkul ei: http://www.secretelebucatarieinoastre.com/2013/07/cafe-frappe.html
    O duminica frumoasa, Nico

    De Blogger Nicoleta Grófová, La 21 iulie 2013 la 08:38  

  • Florea mihaela, e-mail miky_nyco@yahoo.com
    Ma inscriu la toate premiile, eu beau cafea doar cu lapte facuta la ibric

    De Anonymous Anonim, La 22 iulie 2013 la 14:24  

  • Barcer Mihaela
    badeamihaela07@yahoo.com
    Sincer, nu ma pot hotari la care premiu sa ma opresc! Toate sunt foarte atractive: as vrea si canile de cafea... si cele de ceai... si setul de condimente... si setul de cupcakes... si ...toate!
    O reteta speciala de cafea... nu am! Beau cafea oricand, oriunde, de orice tip ar fi... sa fie doar tareee, nu prea dulce, fara lapte/frisca!

    De Blogger Mihaela Barcer, La 22 iulie 2013 la 14:47  

  • Felicitari pentru blog!
    Sa-ti spun intai reteta mea preferata de cafea:
    Se ia ibricul şI se măsoară apa cu ceaşca cu care se bea cafea, cam 50 ml. Se pune la fiert. Dacă se bea cu zahăr, se pune o linguriţă rasă. Dacă se bea cu miere, se pune mierea la sfârşit, mierea nu trebuie fiartă. Când apa ajunge la o temperatură călduţă, ca de făcut pâine, atunci se pun două linguriţe de cafea (pentru fiecare ceaşcă) nici pline cu vârf nici rase, obişnuite. Se amestecă şI se lasă să fiarbă până când devine fiertura mai vârtoasă, dar să nu ajungă să dea în clocot. Se mai ia un vârf de linguriţă de cafea şI se presară ca o ploaie, cum ai pune zahăr pudră peste o gogoaşă. Acest vârf de linguriţă presărat reprezintă marele secret al unei cafele de excepţie la ibric! Se amestecă, se face un caimac deosebit care se pune, o lunguriţă-două, în ceşti. Cafeaua din ibric se lasă să fiarbă până dă în clocot şI se pune peste caimacul din ceaşcă.
    Hai, ma, ca nu e greu!
    Si acum, grea sarcina ne=ai dat! Cum sa alegem intre atatea lucruri frumoase!? Asa ca, din partea mea, poti sa le bifezi pe toate!
    FB/GFC- Corina Podocea(Rudi)
    O vara fierbinte si multe bucurii!

    De Blogger Corina Podocea, La 22 iulie 2013 la 16:20  

  • Buna! ma voi inscrie la premiile 1, 2 , 3, 6. As prefera numarul 6 :D sper sa am noroc. O cafea buna e cea facuta cu dragoste si trebuie savurata cu cei dragi intr-un loc linistit si frumos.te pup
    Plop Andra Georgiana
    anda_andruska@yahoo.com
    https://www.facebook.com/grigorici.andrageorgiana

    De Anonymous Anonim, La 22 iulie 2013 la 17:08  

  • Salut Brandusa!
    ma inscriu ptr toate premiile , chiar nu pot sa fac o sg alegere :-P
    Cafeaua perfecta ptr mine e intotdeauna in compania prietenilor. dar , stiu ca amica mea avea un secret : punea putina sare , am vazut cu ochii mei , insa mie nu mi-a iesit niciodata la fel de gustoasa , asa ca...mai bine merg la ea direct:-))
    fb: Georgiana State
    georgianapicioroaga@yahoo.com

    De Anonymous Georgiana State, La 22 iulie 2013 la 17:15  

  • Ma inscriu la toate. Imi place mut cafea cu lapte, frisca si putina scortisoara.

    De Anonymous MayaMaria, La 22 iulie 2013 la 19:45  

  • multumesc pentru idee Nico

    De Blogger Unknown, La 22 iulie 2013 la 21:01  

  • Buna cafea Lili. Succes :)

    De Blogger Unknown, La 22 iulie 2013 la 21:01  

  • Succes Mihaela! :)

    De Blogger Unknown, La 22 iulie 2013 la 21:02  

  • Ce interesant! O sa incerc si eu reteta ta. Succes!

    De Blogger Unknown, La 22 iulie 2013 la 21:03  

  • Felicitari Brandusa si multumim pentru ceea ce faci!!
    Cum deviza mea este totul sau nimic,ma inscriu la toate premiile 1,2,3,4,5,6 chiar daca nu castig!!
    Pentru cafeluta te-as ruga sa incerci si metoda mea simpla,fara sa dai cafea pe aragaz,cu aroma si cu caimac;poate nu e un secret pentru tine dar asa o fac eu de ani de zile
    Pui apa cat trebuie in ibric,dupa ce clocoteste cateva secunde,opresti focul,pui cafea cat trebuie,amesteci,rastorni in cana si adaugi lapte;atat!!
    FB:Iancu Lubita
    e-mail:lulucea05@yahoo.com
    O seara linistita!!

    De Blogger Lubita Iancu, La 22 iulie 2013 la 22:07  

  • anda_55@yahoo.com
    FB Anda Baldau
    Ma inscriu la toate, daca o sa reusesc sa postez

    De Anonymous Anonim, La 22 iulie 2013 la 22:28  

  • Buna seara. Felicitari pentru blog. Va urmaresc cu interes, indeosebi participarile dvs la seminariile Electrolux.
    Mie imi place cafeaua cu zat si o beau asa normala fiarta la ibric de fix 40 de ani. Imi plac cadourile, toate imi plac si daca voi avea noroc ma va face fericit oricare dintre ele.
    Sa aveti si dvs noroc in toate, Iulian Popa
    popaiulian1953@gmail.com

    De Blogger Nicoleta Grófová, La 22 iulie 2013 la 22:33  

  • Ma inscriu pentru toate premiile deoarece cred ca in bucatarie isi gasesc loc si 'musafiri noi'.
    Imi place foarte mult cafeaua irlandeza sau Irish Coffee. Reteta originala este cu whiskey, insa eu o beau fara.
    Ingrediente: 50 ml whiskey irlandez
    250 ml de cafea preparată (tare)
    1 linguriţă de zahăr
    1 lingură de frişcă
    Preparare: Se pune o lingurita de zahar intr-un pahar inalt, apoi se toarna whiskey-ul si cafeaua fierbinte. Se amesteca bine,pana se topeste zaharul. In final, se adauga o lingurita de frisca batuta(sau din tub) si eventual, un praf de scortisoara.
    Contact: Tegan Sara pe Facebook

    De Anonymous Parvu Bianca Andreea, La 23 iulie 2013 la 03:01  

  • in sfarsit, o adevarata bautoare de cafea! succes :)

    De Blogger Unknown, La 23 iulie 2013 la 12:49  

  • Multumesc, Rudi. Interesanta reteta mi-ai dat. E musai s-o incerc. Succes :)

    De Blogger Unknown, La 23 iulie 2013 la 12:50  

  • Cu sare? Uite ca asa n-am incercat-o niciodata. Succes!

    De Blogger Unknown, La 23 iulie 2013 la 12:51  

  • Succes, Lulu :)

    De Blogger Unknown, La 23 iulie 2013 la 12:52  

  • Multumesc frumos pentru aprecieri, Iulian. Succes la concurs!

    De Blogger Unknown, La 23 iulie 2013 la 12:54  

  • Multumesc pentru reteta. Succes! :)

    De Blogger Unknown, La 23 iulie 2013 la 12:55  

  • Buna,ma inscriu pentru cadoul 4.Prefer cafeaua la ibric.
    Zibileanu Claudia.

    De Blogger claudia, La 23 iulie 2013 la 14:48  

  • Andra Plop ......gata am decis ma inscriu si pentru premiul 4 ! te pup si te urmaresc zilnic .
    Anonim 22 iulie 2013, 17:08

    Buna! ma voi inscrie la premiile 1, 2 , 3, 6. As prefera numarul 6 :D sper sa am noroc. O cafea buna e cea facuta cu dragoste si trebuie savurata cu cei dragi intr-un loc linistit si frumos.te pup
    Plop Andra Georgiana
    anda_andruska@yahoo.com
    https://www.facebook.com/grigorici.andrageorgiana

    De Anonymous Anonim, La 23 iulie 2013 la 15:05  

  • Ma inscriu pentru toate premiile:)
    Cafeaua pe care o beau o fac simplu-pun apa fiarta peste doua lingurite de cafea. O beau fara zahar pentru ca alaturi am mereu biscuitii cu ciocolata, cacao si portocale si pe cei cu nuca de cocos si migdale pe care am invatat sa ii fac aici:)
    Multumesc pentru retete si mult succes!
    Raluca_silvia_radu@yahoo.com
    fb: Silvia- Raluca Radu

    De Blogger Unknown, La 23 iulie 2013 la 15:08  

  • Buna,

    Imi place mult capucino vienez, pe care nu-l pregatesc acasa, dar imi place sa-l savurez la cafenea intr-o atmosfera linistita :); cafea expresso, lapte cald si frisca, cam asta contine.
    Acasa imi place cafeaua cu putina frisca si scortisoara.
    Contact: Ioana, ioanaange@yahoo.com
    Particip pentru toate premiile.
    numai bine! :)

    De Blogger Ioana, La 23 iulie 2013 la 17:05  

  • Oh la la! Ce incantare!

    Cadoul nr.6 imi face cu ochiul, dar recunosc ca, daca as castiga cadoul nr.4, ar fi cea mai mare fericire! O data pe an, facem degustare de branzeturi frantuzesti la scoala; mereu sunt bine pregatita, am branzicile cu mucegai, strugurii, nucile, biscuitii sarati, dar, vai!, an de an duc lipsa unei recuzite mai stilate: un tocator sofisticat si a unui cutit profesionist pentru branzeturi. :( Deci, cutitele alea ar fi mai mult decat binevenite!!!

    La cafea am interdictie, dar am auzit ca scortisoara presarata ii da o aroma deosebita. Plus, mi s-a mai spus ca in anumite magazine specializate exista cafea cu anumite arome (rom, ciocolata etc. )

    Succes in gasirea unei retete faine de bautura cu cafea! :)

    mihaela_stancescu@yahoo.com

    De Blogger Unknown, La 23 iulie 2013 la 17:20  

  • Revin cu o mentiune la postarea anterioara: mi-ar placea si cadoul cu nr. 3 :D

    Multumesc!


    mihaela_stancescu@yahoo.com

    De Blogger Unknown, La 23 iulie 2013 la 17:24  

  • Eu nu am o reteta speciala de cafea. Imi place la ibric, cu zat, fara zahar.
    Mi-ar placea toate, evident, dar ma multumesc cu oricare dintre cele 6 frumoase cadouri.
    aandru26@yahoo.com

    De Anonymous Andreea Ungureanu, La 23 iulie 2013 la 17:47  

  • Salut!
    fb: veronica picioroaga
    imi place cafeaua savurata in diminetile racoroase :-P e reteta preferata ! ;)
    ma inscriu ptr toate premiile ptr ca ma incanta toate in aceeasi masura. Multumesc!

    De Anonymous veronica picioroaga, La 23 iulie 2013 la 17:57  

  • Brandusa darling, cadourile sunt oricand binevenite, cartea o am de la mama, deci celelalte, please!
    Reteta de cafea... hmmm... nimic spectaculos, doar sa fie facuta la ibric, in ceasca de portelan, cu frisca naturala deasupra si cu un paharel de lichior Gran Marnier Cordon Rouge, neaparat in paharel de cristal :-).
    Succes!

    De Anonymous Anonim, La 23 iulie 2013 la 19:00  

  • Un concurs cu multe premii si frumoase pe deasupra...eu ma inscriu pentru premiul 5. Iar cafeaua o fac in mod normal cu lapte si zahar. Nu am retete speciale pentru ca nu vreau sa ma complic. Sa o beau si gata :D

    De Anonymous Anonim, La 23 iulie 2013 la 21:40  

  • Dragă Brândușa,

    Cadourile sunt toate minunate, însă eu mă înscriu pentru numerele 2,5 și 6.
    Eu nu sunt o fană a cafelei, în schimb beau foarte multe ceaiuri. Îmi place să culeg chiar eu dieferite plante, să le usuc și să le împachetez frumos. Nimic nu se compară cu un buchet de plante aromate, care să transforme o ceașcă de apă aburindă într-un adevărat răsfăț (pentru suflet, mai ales), alături de o linguriță de miere și o felie de lime sau lămâie.

    Cât despre vreo cafea specială, regret să te dezamăgesc, dar nu știu niciuna care să merite să fie făcută cunoscută.
    În schimb, alături de cana de ceai, te invit la o brioșă virtuală, cu nuci, migdale și alune de pădure!

    Pupici:)
    PS: Pentru că te-am descoperit de curând, te voi urmări și pe viitor prin GFC pentru că ai un blog interesant. Pagina de facebook a celor de la Coffestore o urmăresc de ceva timp- cont fb: Ebonyintage Nahoot

    De Blogger Ebony Vintage, La 25 iulie 2013 la 22:22  

  • Salut,

    Cum imi vine greu sa ma hotarasc, ma inscriu la toate premiile :)

    O zi frumoasa!

    (daliadanila@gmail.com)

    De Anonymous Dalia Danila, La 29 iulie 2013 la 10:56  

  • IN ACESTE ZILE TORIDE DE VARA CRED CA ABIA ASTEPTAM DIMINEATA SA NE TREZIM CU AROMA UNEI CAFELE ...PE CERE O PREPAR LA IBRIC...CU UN PIC DE LAPTIC...IAR SPRE SEARA MERGE UN CEAI CU GHETA...SA NE RACORIM PUTIN...UN CADOU E BINE VENIT SI MI_AR FACE PLACERE ORICARE DINTRE EL.PUPICI SI ASTEPTAM ZIUA DE 30.

    De Anonymous CARMEN DANIELA, La 29 iulie 2013 la 10:59  

  • Toate cadourile sunt faine, greu de hotarit. As alege 1, 2, 3 4 si 6. In cescutele de la nr 1 ar merge o cafea facuta la ibric, fara lapte dar cu un mot mare de frisca naturala. yumyyyyy

    De Anonymous Andreea, La 29 iulie 2013 la 11:02  

  • Tot eu. Pe fb sunt Andreea Isbinda :)

    De Anonymous Andreea, La 29 iulie 2013 la 11:03  

  • Bună, Brânduşa! Mă înscriu pentru premiile 2, 3, 5, 6. Cafea beau foarte rar, clasică, cu lapte sau frişcă. Felicitări pentru blog şi mulţumesc mult pentru reţete!
    Mihaela Ionescu
    e-mail: mihaella.ionescu@yahoo.com

    De Anonymous Mihaela Ionescu, La 29 iulie 2013 la 11:13  

  • Toate cadourile sunt minunate! Ma inscriu pentru 1,2,3,4. Nu am o reteta speciala pentru cafea, decat cea facuta la ibric cu lapte si zahar.
    Fb, Gfc: Marioara Zota

    De Blogger Unknown, La 29 iulie 2013 la 11:24  

  • Drăgălaş concurs! Eu mi-aş dori 4 şi 2 şi 6 !No bine! Despre cafea,hm! Cafeaua la ibric:măsori apa cu ceaşca dorită plu un pic,pui la fiert.Cand clocote iei la o parte,pui 2 linguriţe jumate pt o ceaşcă(cană!),amesteci,pui pe foc 3-4 secunde.Dai la o parte şi pui un" pic,pic..."de apă rece. Cafea neagră,tare,cu zahăr brut din trestie sau fără,după preferinţe!

    De Anonymous Anonim, La 29 iulie 2013 la 11:38  

  • Te rog sa-mi lasi un nume si un mod sa te pot contacta, altfel nu te pot inscrie pe lista de participanti.
    Multumesc.

    De Blogger Unknown, La 29 iulie 2013 la 13:44  

  • Ce frumos concurs am gasit aici...pe ultima suta de metri :)
    Ma inscriu la toate premiile pentru ca imi plac toate!
    Cat despre cafea...hmm, eu nu prea beau cafea dar o consum cu mare placere cu lapte (muuult lapte) si putina scortisoara.

    De Blogger Unknown, La 29 iulie 2013 la 14:00  

  • multumesc pentru cuvintele frumoase :) Succes!

    De Blogger Unknown, La 29 iulie 2013 la 14:01  

  • ne bucuram ca existati, eu m.am inspirat de la multe retete de aici de pe blog. la concurs ma inscriu pt premiul 2, 3 sau 5 . cafea nu beau deloc asa ca nu as avea nici o reteta de impartasit.insa ce stiu de la gatit ca tot ce este facut cu dragoste iese perfect.numele meu e simona, si adresa de email theastefi@gmail.com, in caz ca voi castiga si eu ceva

    De Anonymous Anonim, La 29 iulie 2013 la 16:47  

  • Ce premii frumoase! Mi-ar placea sa castig 2,5 si 6, ce bine-ar fi :D(Canile de la premiul nr1 sunt tare dragute, insa am acasa toate felurile de dragalasenii pt cafeluta:D)
    Adoor cafeaua, chiar daca nu o beau in fiecare zi si nu o beau de necesitate, ci pt ca-mi place foarte mult:X(aroma ei este divina atat pt papilele mele gustative, cat si pt corpul meu care beneficiaza cel putin o data pe saptamana de un tratament cu cafea facut acasa de miiine :D
    Cea mai buna cafea pe care am baut-o este facuta in felul urmator: un espresso si se adauga din plin spuma de lapte :D cine doreste o poate indulci, sau mai poate adauga putina scortisoara pe deasupra. Este un deliciu :)
    Alexandra Hutupasu(Fb)

    De Blogger Alexiada, La 29 iulie 2013 la 18:18  

  • Imi pare rau, dar pentru ca nu mi-ai lasat nici un nume nu te-am putut inscrie.

    De Blogger Unknown, La 30 iulie 2013 la 19:59  

  • Toate rețetele sunt minunate! Mulțumesc mult pentru premiu!

    De Anonymous Simona, La 31 iulie 2013 la 11:48  

  • Of! Prea tarziu pt mine!

    De Anonymous Cris, La 4 august 2013 la 23:06  

Trimiteți un comentariu

Pareri, sfaturi,comentarii?
Please, don't be shy. Leave a comment.

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Abonați-vă la Postare comentarii [Atom]



<< Pagina de pornire